26.03.2013

Prezerwatywy, czyli eugenika

Do takich wniosków doszedł Pan "sm" z portalu fronda. Najsmutniejsze w tym wszystkim jest to, że ci ludzie piszą to wszystko na poważnie. Oni wierzą w te swoje dziwne przekonania, wierzą, że tylko ich poglądy są jedyne i najważniejsze.  Fundacja Billa i Melindy Gates chcą milion dolarów na badania nad "prezerwatywą nowej generacji  oraz 100 tys dolarów nagrody dla osoby, której uda się ta sztuka. Inicjatywa zacna, jednak nie dla katotalibów z Frondy. 

Tam możemy wyczytać, że zabezpieczanie się prezerwatywą to "niszczenie godności ludzkiej" oraz "sprowadzenie go do roli zwierzęcej satysfakcji". Dla fanatycznych katolików antykoncepcja jest przepustką do uprawiania tzw "wolnej miłości" z każdym kto popadnie. Nie rozumieją tego, że nie każdy traktuje seks jak Pan Terlikowski do prokreacji, ale bo jest on po prostu przyjemny. Teraz się nie dziwię dlaczego redaktor naczelny tak bardzo namawia swoją żonę na piąte dziecko - po prostu chce sobie jeszcze raz bzyknąć. W rodzinie fundamentalistów religijnych akt miłości musi prowadzić do poczęcia potomka. I to właśnie w tym momencie można by porównać ich do zwierząt. Zwierzęta nie spółkują dla przyjemności, tylko w celach rozrodczych. 



Zresztą o czym mamy mówić, skoro w Afryce jako środek zapobiegawczy przeciwko wirusowi HIV polecono wstrzemięźliwość seksualną, a zamiast kondomów rozdawali Pismo Święte.

Całość po przeczytania tutaj.


9 komentarze:

  1. Ciekawy artykuł, ale trochę nieprawdziwy. Kościół nigdzie nie mówi, że akt seksualny ma prowadzić do poczęcia, jest przecież coś takiego jak naturalne metody planowania rodziny jak i kilka innych zagadnień. Więc tym bardziej dziwi mnie celowa lub niecelowa niewiedza autora tego bloga, tym bardziej, że wygląda lub próbuje się lansować na kogoś "oblatanego" w sprawach KK.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wywnioskowałem po wywiadzie z Panią Terlkiowską

      Usuń
    2. Trochę się zawiodłem tą odpowiedzią, oczekiwałem czegoś bardziej wyszukanego, a nie "wywnioskowałem". Przyjacielu, zakładasz blog nie tylko antyklerykalny, ale także, na co nazwa wskazuje, skierowany przeciwko katolikom, czyli także i przeciwko mnie. Zarzucasz całej wspólnocie Kościoła to, tamto i siamto. I tak jak w tym przypadku Kościół obrywa od Ciebie za coś czego nie zrobił, a obrywa za Twoją niewiedzę. Czy nie uważasz, że powinieneś coś o tym Kościele wiedzieć, a dopiero potem zakładać blog. Walczyć z kimś nie znając wroga jest co najmniej dziwne jak nie śmieszne. Trafiłem na tą strone przypadkiem i od razu takie brednie czytam, na tym wpisie poprzestałem, reszty nie czytam, gdyż być może jest tak samo "rzetelnie" napisana. Czy nie uważasz, że powinieneś napisać jakieś sprostowanie itp? Nie mam Cię, przyjacielu na celu obrażać, ale uważam, że powinniśmy reagować na pewne sprawy, mam nadzieję, że wykażesz się honorem i jakoś wyprostujesz te, nieprawdziwe stwierdzenia.
      Pozdrawiam i życzę więcej rzetelności w prowadzeniu bloga.

      Usuń
    3. Reszta może być niezwykle bolesna dla katolika. Prawda boli. Czyli dla Pana nazwanie antykoncepcji to eugenika? To haslo jest modne wsrod prawej strony, podpisuja pod nie wiele rzeczy. In vitro, aborcje, a teraz antykoncepcje.

      Usuń
  2. Nie mieszajmy eugeniki do antykoncepcji. Ale jaka prawda ma mnie boleć ? nie rozumiem. Dla przypomnienia, Kościół nigdy nie mówił, że odbywanie stosunku ma tylko na celu prokreację, jako przykład podałem naturalne metody planowania rodziny. Po prostu we wpisie pod którym piszemy są kłamstwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zapomnij, że w małżeństwie. seks przedmałżeński to grzech smiertelny

      Usuń
  3. Cały czas pamiętam o małżeństwie.....w końcu między innymi tym możemy się różnic od zwierząt, że świadomie możemy wchodzić w związki małżenskie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po przeczytaniu powyższego tekstu przypomniał mi się pewien komentarz użytkownika Wisła. ~wisła: jest lato,są wakacje,stoi facet na moście i się onanizuje,idzie Terlikowski i pyta dlaczego pan to robi publicznie,facet odpowiada wysyłam dzieci nad morze,Terlikowski a to bardzo pana przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę że tak można to skomentować ;) http://www.youtube.com/watch?v=KeI01e5HDhs

    OdpowiedzUsuń